BASSERVICE
För dig med ett mindre servicebehov där vi kommer överens om ett lämpligt serviceintervall med förebyggande underhåll. Kostnad för slitdelar och reparationstid tillkommer.
STANDARDSERVICE
Serviceintervall enligt SS 768 00 04. Vilket innebär rekommenderad service minst fyra gånger per år. Du får också en rad optioner så att du smidigt kan gå över till Plusservice.
PLUSSERVICE
Sandardservice med tillval av olika optioner. Exempelvis serviceprogrammet PrePlus, som ger dig full kontroll över serviceaktivititer och kostnader.
ABUS PRODUKTFÖRSÄKRAN
När du tecknar ABUS Service-avtal erbjuder vi fem års produktförsäkran, som ger extra trygghet med bland annat korrekta serviceintervaller utförda av våra auktoriserade tekniker.
Tveka inte att slå oss en signal eller skicka ett mail så kan vi tillsammans gå igenom vilken nivå som passar just ditt företag.
En offertförfrågan gör du enklast via vårt kontaktformulär.
Det är mycket som hänger på ett framgångsrikt lyft. Men själva kranen är bara en del av ekvationen. Det är lätt att glömma allt det som kommer före och efter.
Det är därför JJ Gruppen finns till. För att hjälpa dig med från start till mål, i en obruten kedja.
Att kunna ta detta helhetsgrepp är något som skiljer oss från andra. Vi är inte ett enda företag, utan en hel företagsgrupp, representerade i stora delar av Sverige. Och varje företag i gruppen bidrar med unik kompetens. Tillsammans bildar alla företag varandra.
Kan vi hjälpa till?
Lämna gärna ett meddelande så återkommer vi snarast.